UIT service advisory in advance of Congress 2023

A person's hands test current across a computer's motherboard

La version française suit la version anglaise. 

York University will host the 2023 Congress of the Humanities and Social Sciences, in partnership with the Federation for the Humanities and Social Sciences, from May 27 to June 2.

During this period, teams within University Information Technology (UIT) will be providing technology support to varying degrees, resulting in reduced capacity to deliver services at regular service levels to the York community. While all teams will be affected, certain teams shifting more than 80 per cent of their capacity to support Congress will experience the greatest service delays.

These teams include:

  • Audio-Visual Support Services
  • Learning Technology Services
  • Workgroup Technology Services
  • Client Technical Services
  • USC Classroom Support team

Though day-to-date operations will be impacted, UIT is committed to minimizing disruptions for the community and remaining available to address any critical issues that may arise. To ensure that no services grind to a halt, there will always be at least one staff available for urgent issues.

Contact

USC Client Services at askit@yorku.ca or 416-736-5800.


Avis de service des TIU avant le Congrès 2023

Du 27 mai au 2 juin, l’Université York accueillera le Congrès des sciences humaines en partenariat avec la Fédération des sciences humaines.

Pendant cette période, les équipes TIU fourniront un support technologique à différents niveaux, ce qui entraînera une réduction de sa capacité à fournir des services à la communauté de York. Toutes les équipes seront touchées, mais certaines d’entre elles, qui consacrent plus de 80 % de leur effectif à soutenir le Congrès, connaîtront les retards les plus importants.

Il s’agit des équipes suivantes :

  • Services d’appui audiovisuel
  • Learning Technology Services
  • Services technologiques pour les groupes de travail
  • Services techniques à la clientèle
  • Équipe de soutien aux salles de classe du CSU

Bien que les opérations quotidiennes soient affectées, les TIU s’engagent à minimiser les perturbations pour la communauté et à rester disponibles pour répondre à tout problème critique qui pourrait survenir. Afin de garantir qu’aucun service ne soit interrompu, il y aura toujours au moins un membre du personnel disponible pour les questions urgentes.

Contactez-nous 

Services à la clientèle du CSU à askit@yorku.ca ou au 416-736-5800.