Reminder: Join the York community for a virtual town hall, May 12

Vari Hall

The following is a message to the University community from President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:

La version française suit la version anglaise.

Dear colleagues,

We would like to remind you that all students, staff, instructors and faculty are invited to join us for a virtual town hall on Wednesday, May 12, where we will discuss our plans for a return to on-campus activities in the Fall and address questions from our community members.

We invite all students, staff, course instructors, and faculty to attend, and encourage you to submit questions in advance of the event using this form.

Date: May 12
Time: 3 to 4:30 p.m.
Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/93321495395?pwd=dnF4SEFxanQwOGx6SUZSNlA3NEpqZz09
Webinar ID: 933 2149 5395
Telephone Dial-In: (647) 374-4685
Password: 312990
Link to Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/

 

To help answer your questions, I will be joined by:

  • Lisa Philipps, vice-president academic and provost,
  • Carol McAulay, vice-president finance and administration,
  • Amir Asif, vice-president research and innovation,
  • Sheila Cote-Meek, vice-president equity, people & culture,
  • Lucy Fromowitz, vice-provost students,
  • Parissa Safai, special advisor to the president for academic continuity planning and COVID-19 response and associate professor, School of Kinesiology and Health Science.

If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.

We will be hosting this town hall via the video conferencing platform Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The webinar will also be livestreamed on the town hall website.

You can add the town hall to your Outlook calendar using the attached .ics file.

If you have attended a past town hall, we would like your feedback through this short survey. If you were unable to attend previous town halls, you can access all of them here.

The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.

I look forward to your questions.

Sincerely,

Rhonda L. Lenton 
President & Vice-Chancellor


Rappel : joignez-vous à la conversation communautaire virtuelle du 12 mai

Chers collègues,

Nous tenons à vous rappeler la conversation communautaire virtuelle du mercredi 12 mai à laquelle la population étudiante et tous les membres du corps professoral, du personnel et du corps enseignant sont invités. Nous discuterons des plans de l’Université pour le retour des activités sur le campus à l’automne et nous répondrons aux questions des membres de notre communauté.

Nous vous prions de vous joindre à nous et nous vous encourageons à soumettre vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire.

Date : Mercredi 12 mai 2021
Heure : de 15 h à 16 h 30
Zoom Webinar : https://yorku.zoom.us/j/93321495395?pwd=dnF4SEFxanQwOGx6SUZSNlA3NEpqZz09
Code du webinaire : 933 2149 5395
Numéro de téléphone : (647) 374-4685
Mot de passe : 312990
Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/

Pour m’aider à répondre à vos questions, je serai accompagnée de :

  • Lisa Philipps, vice-présidente aux affaires académiques et rectrice,
  • Carol McAulay, vice-présidente des finances et de l’administration,
  • Amir Asif, vice-président de la recherche et de l’innovation,
  • Sheila Cote-Meek, vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture,
  • Lucy Fromowitz, vice-rectrice aux affaires étudiantes,
  • Parissa Safai, conseillère spéciale de la présidente pour la planification de la continuité académique et la réponse à la COVID-19 et professeure agrégée de l’École de kinésiologie et des sciences de la santé.

Si vous avez des besoins, des remarques ou des commentaires en matière d’accessibilité, veuillez nous le faire savoir.

Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous en servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.

Vous pouvez ajouter la conversation communautaire à votre calendrier Outlook à l’aide du fichier .ics en pièce jointe.

Si vous avez déjà assisté à une conversation communautaire, nous aimerions connaître votre opinion avec ce bref sondage. Si vous n’avez pas pu assister aux conversations précédentes, elles sont affichées ici.

Vous trouverez les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.

J’attends vos questions avec impatience.

Sincères salutations,

Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière