Reminder: The next Virtual Town Hall will take place Wednesday, Oct. 21

Vari Hall new image
Vari Hall new image

The following is a message from York University President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton: 

I would like to remind you that the next Virtual Town Hall takes place this Wednesday, Oct. 21.

An opportunity to learn more about the University’s plans and initiatives, the Town Hall provides students, staff and faculty the chance to have questions answered directly by the senior leadership team. We encourage you to submit questions in advance using this form.

Date: Wednesday, Oct. 21
Time: 2:30 – 3:45 p.m.

Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/96721857030?pwd=VHdWV09HdkRlREIzSWhTSjBDcmV2QT09

Webinar ID: 967 2185 7030

Telephone Dial-In: 647-374-4685

Password: 243293

Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/

Vice-President Academic and Provost Lisa Philipps, Vice-President Finance and Administration Carol McAulay, Vice-President Research and Innovation Amir Asif, Vice-President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek, Vice-President Advancement Jeff O’Hagan, and University Registrar Darran Fernandez will also be in attendance to help answer your questions.

If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.

We will be hosting this Town Hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The Webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.

The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.

I look forward to your questions.

Sincerely,

Rhonda L. Lenton 
President & Vice-Chancellor


RAPPEL: Rejoignez-nous ce mercredi pour une conversation communautaire virtuelle

 

J’aimerais vous rappeler que notre prochaine conversation communautaire virtuelle aura lieu le mercredi 21 octobre.

Les conversations communautaires sont une occasion d’en savoir plus sur les plans et les initiatives de l’Université. Elles donnent la chance aux membres du corps étudiant, du personnel et du corps professoral de poser des questions directement à l’équipe de la haute direction. Nous vous encourageons à soumettre vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire.

Date : Mercredi 21 octobre 
Heure : 14 h 30 à 15 h 45 

Webinaire Zoom : https://yorku.zoom.us/j/96721857030?pwd=VHdWV09HdkRlREIzSWhTSjBDcmV2QT09

 Code du webinaire : 967 2185 7030

Numéro de téléphone : 647-374-4685

Mot de passe : 243293

Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/

La rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, la vice-présidente aux finances et à l’administration, Carol McAulay, le vice-président de la recherche et de l’innovation, Amir Asif, la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meek, le vice-président à la promotion, Jeff O’Hagan, et le registraire de l’Université, Darran Fernandez, seront également présents pour m’aider à répondre à vos questions.

Si vous avez des besoins, des remarques ou des commentaires en matière d’accessibilité, veuillez nous le faire savoir.

Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.

Vous trouverez les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.

J’attends vos questions avec impatience.

Veuillez agréer mes sincères salutations, 

Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière