Save the date: The next Virtual Town Hall will take place Thursday, Aug. 6

The following is an invitation to the York University community from President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:

La version française suit la version anglaise.

As we approach the fall term, we know many of you likely have new questions about your academic, research and professional work. In order to provide York community members with answers to these questions, we are hosting the next all-community Virtual Town Hall on Thursday, Aug. 6.

Students, faculty and staff are encouraged to submit questions in advance of the event using this form.

Date: Thursday, Aug. 6
Time:
1:30 to 2:45 p.m.

Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/93638974421?pwd=OW5VWUpldjVYay9PeFVJbTM0bUJndz09

 Webinar ID: 936 3897 4421

Telephone Dial-In: +1 (647) 374-4685

Password: 243293

Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/

To help me address your questions, Vice-President Academic and Provost Lisa Philipps, Vice-President Finance and Administration Carol McAulay, Vice-President Research and Innovation Amir Asif, Vice-President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek and Vice-Provost Students Lucy Fromowitz will also be in attendance.

If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.

We will be hosting this town hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The webinar will also be live streamed on the Town Hall website.

If you have attended a past town hall, we would like your feedback through this short survey.

The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.

I look forward to your questions.

Sincerely,

Rhonda L. Lenton
President & Vice-Chancellor


Alors que le trimestre d’automne approche, nous savons que plusieurs d’entre vous ont sans doute de nouvelles questions au sujet de vos travaux académiques, de recherche et professionnels. Pour répondre aux questions des membres de la communauté de York, nous tiendrons une conversation communautaire virtuelle pour toute la communauté le jeudi 6 août.

Nous encourageons les membres du corps étudiant, du corps professoral et du personnel à soumettre leurs questions à l’aide de ce formulaire.

Date: Jeudi 6 août
Heure:
13 h 30 à 14 h 45 

Webinaire Zoom: https://yorku.zoom.us/j/93638974421?pwd=OW5VWUpldjVYay9PeFVJbTM0bUJndz09

Code du webinaire: 936 3897 4421

Numéro de téléphone: +1 (647) 374-4685

Mot de passe : 243293

Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/

Pour m’aider à répondre à vos questions, la rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, la vice-présidente aux finances et à l’administration, Carol McAulay, le vice-président de la recherche et de l’innovation, Amir Asif, la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meek et la vice-rectrice aux affaires étudiantes, Lucy Fromowitz, seront également présents.

Si vous avez des besoins d’accessibilité, des notes ou des commentaires, veuillez nous le faire savoir.

Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.

Si vous avez déjà assisté à une conversation communautaire, nous aimerions connaître votre opinion avec ce bref sondage.

Vous pouvez trouver les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.

J’attends vos questions avec impatience.

Je vous prie d’agréer mes sincères salutations, 

Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière