Save the date: Virtual Town Hall planned for Wednesday, May 6

VARI hall new image sun FEATURED
VARI hall new image sun FEATURED

The following is a message to the York University community from President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:

As our response to COVID-19 continues to evolve, we want to continue engaging with the York community. The second all-community Virtual Town Hall is an opportunity for you to have questions about your academic, research and professional work answered by the University’s senior leadership team.

We invite all students, staff, and faculty to attend:

Date: Wednesday, May 6
Time: 3:30 to 4:30pm
Link to Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/92976951583?pwd=Z0pLYmxhOUY2bUJER29qcDhoeWJqQT09
Zoom Webinar Password: 066120
Link to Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/

I will once again be joined by Vice-President Academic & Provost Lisa Philipps, Vice-President Research & Innovation Amir Asif, Vice-President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek, Vice-President Finance & Administration Carol McAulay and Vice-President Advancement Jeff O’Hagan.

Please submit your questions in advance using this form. During the event, please use the email conversations@yorku.ca.

If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.

We will be hosting this town hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.

As always, the latest updates, resources, and answers to frequently asked questions can always be found on our COVID-19 website.

Take care, and I look forward to connecting with you on May 6.

Sincerely,

Rhonda L. Lenton, PhD
President & Vice-Chancellor


Tandis que notre réponse à la COVID-19 continue à évoluer, nous souhaitons poursuivre notre dialogue avec la communauté de York. La deuxième conversation communautaire virtuelle est une occasion pour vous de poser aux hauts dirigeants de l’Université des questions relatives à vos activités académiques, de recherche et professionnelles.

Nous invitons tous les étudiants, membres du personnel et du corps professoral à y assister:

Date : Mercredi 6 mai
Heure : 15 h 30 à 16 h 30
Lien pour le webinaire Zoom : https://yorku.zoom.us/j/92976951583?pwd=Z0pLYmxhOUY2bUJER29qcDhoeWJqQT09
Mot de passe pour le webinaire Zoom : 066120
Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/

Une fois de plus, je serai accompagnée de la rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, du vice-président de la recherche et de l’innovation, Amir Asif, de la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meekde la vice-présidente aux finances et à l’administration, Carol McAulayet du vice-président à la promotion, Jeff O’Hagan.

Veuillez envoyer vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire. Durant l’événement, veuillez utiliser le courriel: conversations@yorku.ca.

Si vous avez des besoins d’accessibilité ou si vous avez des notes ou des commentaires à partager, veuillez nous en faire part.

Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de vidéoconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger et utiliser Zoom ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.

Vous pouvez trouver les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web COVID-19.

Je me réjouis de prendre contact avec vous le 6 mai. Prenez soin de vous.

Sincères salutations,

Rhonda L. Lenton, Ph. D.
Présidente et vice-chancelière