Save the date: The next Virtual Town Hall takes place Wednesday, Oct. 21

Drone image shows Vari Hall and the Ross Building on Keele Campus
Drone image shows Vari Hall and the Ross Building on Keele Campus

The following is a message to the University community from President and Vice-Chancellor Rhonda L. Lenton:

La version française suit la version anglaise.

We are grateful for the thoughtful questions and helpful feedback received from students, staff and faculty through our Virtual Town Hall Series. Your input and questions continue to inform our response to the pandemic.

The next Virtual Town Hall will take place on Wednesday, Oct. 21, and will be another opportunity to come together to build understanding and learn more about the University’s latest plans and initiatives. We encourage you to submit questions in advance of the event using this form.

If you have attended a past town hall, we would like your feedback through this short survey. If you were unable to attend previous town halls, you can access all of them here.

Date: Wednesday, Oct. 21
Time: 2:30 – 3:45 p.m.
Zoom Webinar: https://yorku.zoom.us/j/96721857030?pwd=VHdWV09HdkRlREIzSWhTSjBDcmV2QT09
Webinar ID: 967 2185 7030
Telephone Dial-In: 647-374-4685
Password: 243293
Livestream: https://conversations.info.yorku.ca/

Vice-President Academic and Provost Lisa Philipps, Vice-President Finance and Administration Carol McAulay, Vice-President Research and Innovation Amir Asif, Vice-President Equity, People & Culture Sheila Cote-Meek, Vice-President Advancement Jeff O’Hagan, and University Registrar Darran Fernandez will also be in attendance to help answer your questions.

If you have any accessibility needs, notes or comments, please let us know.

We will be hosting this town hall via the video conferencing platform, Zoom Webinar. You can learn about downloading and using Zoom here. The Webinar will also be livestreamed on the Town Hall website.

The latest community updates, resources and answers to frequently asked questions can always be found on our YU Better Together website.

I look forward to your questions.

Sincerely, 

Rhonda L. Lenton 
President & Vice-Chancellor


Nous sommes reconnaissants envers les membres du corps étudiant, du personnel et du corps professoral qui nous ont fait part de leurs questions intéressantes et de leurs commentaires utiles dans le cadre de notre série de conversations communautaires virtuelles. Vos contributions et vos questions continuent d’éclairer notre réponse à la pandémie.

La prochaine conversation communautaire virtuelle aura lieu le mercredi 21 octobre. Ce sera une autre occasion de se rassembler pour favoriser la compréhension et en savoir plus sur les derniers plans et initiatives de l’Université. Nous vous encourageons à soumettre vos questions à l’avance à l’aide de ce formulaire.

Si vous avez déjà assisté à une conversation communautaire, nous aimerions connaître votre opinion avec ce bref sondage. Si vous n’avez pas pu assister aux conversations précédentes, vous pouvez toutes les voir ici.

Date : Mercredi 21 octobre 
Heure : 14 h 30 à 15 h 45
Webinaire Zoom : https://yorku.zoom.us/j/96721857030?pwd=VHdWV09HdkRlREIzSWhTSjBDcmV2QT09
Code du webinaire : 967 2185 7030
Numéro de téléphone : 647-374-4685
Mot de passe : 243293
Lien pour la diffusion en direct : https://conversations.info.yorku.ca/

La rectrice et vice-présidente aux affaires académiques, Lisa Philipps, la vice-présidente aux finances et à l’administration, Carol McAulay, le vice-président de la recherche et de l’innovation, Amir Asif, la vice-présidente de l’équité, des personnes et de la culture, Sheila Cote-Meek, le vice-président à la promotion, Jeff O’Hagan, et le registraire de l’Université, Darran Fernandez, seront également présents pour m’aider à répondre à vos questions.

Si vous avez des besoins, des remarques ou des commentaires en matière d’accessibilité, veuillez nous le faire savoir.

Cette conversation communautaire aura lieu grâce à la plateforme de visioconférence Zoom Webinar. Vous pouvez télécharger Zoom et apprendre à vous servir ici. Le webinaire sera également diffusé en direct sur le site Web des conversations communautaires.

Vous trouverez les dernières mises à jour, ressources et réponses aux questions fréquemment posées sur notre site Web YU Better Together.

J’attends vos questions avec impatience.

Veuillez agréer mes sincères salutations, 

Rhonda L. Lenton
Présidente et vice-chancelière